Covid-2019: Softline готова запропонувати рішення для дистанційної роботи на період карантину

Компанія «Софтлайн ІТ» разом з іншими підприємствами Intecracy Group вже сьогодні готова надавати послуги з переведення співробітників державних установ та комерційних підприємств на використання технологій дистанційної роботи. Про це повідомляється у блозі Intecracy Ventures.

Компанії Intecracy Group вже частково перевели співробітників на телероботу та мають низку програмних ІТ-рішень для своїх клієнтів, що дозволяють зробити перехід швидко та без втрати ефективності робочого процесу.

По-перше, ми пропонуємо повністю відмовитись від таких паперових документів, як, наприклад, договори, акти виконаних робіт, додаткові угоди тощо. Перейти на електронні версії та підписувати їх без необхідності особистої зустрічі можна за допомогою сервісу Deals. Якщо у вас досі не має електронного цифрового підпису, який є ледь не єдиною умовою використання онлайн-сервісу, його можна швидко та легко отримати у податковій, банку або оформити Mobile ID відділах обслуговування абонентів мобільного оператора Київстар, який є нашим ключовим партнером. Усі процедури, пов'язані з переходом можна завершити за декілька годин, а вартість використання є доступною навіть для мікробізнесу та фрілансерів.

По-друге, на рівні малого, середнього та великого бізнесу ми пропонуємо запроваджувати систему електронного документообігу Megapolis.DocNet. Програмний продукт Megapolis.DocNet відповідає концепції ECM (Enterprise Content Management) і підтримує повний життєвий цикл управління документами та автоматизації бізнес-процесів. Megapolis.DocNet створено для автоматизації документо-орієнтованих бізнес-процесів, пов'язаних із загальною та операційною діяльністю організації. Основною метою впровадження систем Megapolis.DocNet є підвищення прозорості, керованості та ефективності роботи. Ця система охоплює всі етапи життєвого циклу документів: від підготовки проектів документів до організації архівного зберігання (із забезпеченням функцій електронного архіву та електронного цифрового підпису).

По-третє, Intecracy Group звертає увагу на технологію Ubpm. Це програмний продукт, BPM-система, що дозволяє моделювати, симулювати, моніторити і аналізувати бізнес-процеси з можливістю динамічного перестроювання моделей бізнес-процесів силами аналітиків і менеджерів (без залучення технічного спеціаліста або з його мінімальною участю). А також дозволяє менеджменту організації розуміти де, коли, навіщо, як і яка робота виконується, а також, хто відповідає за її виконання. Впровадження дозволить оперативно ліквідувати функціональні перешкоди, що виникли в результаті неузгодженої роботи корпоративних підрозділів, здійснити автоматизацію наскрізних бізнес процесів, а також допоможе переорієнтувати роботу організації для досягнення нових стратегічних цілей.

По-четверте, ми пропонуємо ефективні рішення A5-Systems для автоматизації бухгалтерського та фінансового обліку, управління середнім та малим бізнесом: це Бухгалтерія Бюджет (для державного сектору), Облік кадрів і зарплати, Бухгалтерія Бізнес (комерційний сектор) та мобільний додаток для власників середнього та малого бізнесу A5 Мій-бізнес. Усі перелічені рішення дозволяють працювати онлайн, без необхідності візиту в офіс.

По-п'яте, компанія Softengi (входить до Intecracy Group) готова реалізувати інформаційні рішення з дистанційного навчання та онлайн-взаємодії співробітників, у тому числі й за допомогою технологій 3D-моделювання та доповненої реальності.

І, головне, у нас є широкий вибір рішень для спільної роботи великої кількості людей — від хмарної захищеної електронної пошти та віртуального робочого простору до систем відеотелефонії (наприклад, на базі рішень Cisco або Microsoft), що забезпечує високу якість передачі зображень та онлайн-демонстрації документів будь-якого типу (презентації, тексти, зображення, звіти тощо). Ці рішення надає підрозділ системної інтеграції компанії IQusion.

У свою чергу Softline має рішення, пов'язані з розширенням можливостей для відділу кадрів державних установ та приватних підприємств. Вони дозволяють проводити співбесіди, формувати кадровий резерв та вести облік співробітників й робочого часу за допомогою онлайн-інструментів. А також оцінювати персонал по компетенціям та результатам.

Відзначимо, що Міністерство охорони здоров’я сьогодні заявило, що готує законопроект, який буде ініційовано для розгляду на позачерговій сесії Верховної Ради. У ньому буде прописано право та можливість працювати дистанційно на період введення карантинних заходів в країні. Про це повідомив заступник міністра охорони здоров’я України Віктор Ляшко під час брифінгу сьогодні.

«Щодо громадського транспорту: у тому числі метро і тому подібне — то Міністерство охорони здоров’я вже давно видало рекомендації роботодавцям і всім суб’єктам господарювання намагатись на цей період перевести людей на дистанційну роботу. Таке право ми прописали у законопроекті, який ініціюємо для розгляду на позачерговій сесії Верховної Ради. Ми хочемо узаконити в кодексі законів про працю можливість працювати дистанційно на період введення карантинних заходів для того, щоб унеможливити будь-які спекуляції стосовно цієї теми», — сказав Ляшко.

08132, Київська обл., м. Вишневе, вулиця Вітянська, 2, оф. 7

 

Приймальня:

04655, Київ, вулиця Новокостянтинівська, 15/15

  • Phone: +38 (044) 323 00 80
Компанія Софтлайн ІТ — розробник інформаційних систем, софту на замовлення, системний інтегратор, постачальник телекомунікаційного обладнання, а також провідний постачальник якісних IT-рішень і бізнес-систем на ринку інформаційних технологій.
© Copyright ©2015-2020. All Rights Reserved Softline IT